• Reklama

PROMOCJA gadżety am6.com.pl
Zobacz przed zadaniem pytania na forum TU
Nasze sprzęty
motocykl(e) miesiąca

AM6 przerywa i dławi się

Regulamin działu
tematy związane z tuningiem i modyfikacjami zamieszczamy tu: modyfikacje
  • Reklama
Zakładając nowy temat napisz dokładnie o co chodzi w tytule wątku, zabronione jest zakładanie tematów w stylu "pomocy", "prośba".

AM6 przerywa i dławi się

Postprzez naitsybes » 2 cze 2018, o 16:05

Witam

Mam problem z swoim Keeway TX z silnikiem AM6

Dd kiedy go kupiłem używanego,z chińskim cylindrem 90 chodził całkiem dobrze choć nie nalezał do najmocniejszych, z gps jakieś 80 km/h maks, po paru tygodniach jazdy kiedy jechałem na 5/6 biegu z manetką odkręconą do końca nagle jak by coś chwycił i zaczał przerywać, stało się to tak nagle.

Od tamtego czasu cały czas silnik na wyższych obrotach przerywa i dławi się...czasem przez chwile pojedzie ładnie ma moc i zaraz znów przerywa,Ładnie chodzi jedynie kiedy mam odkręconą manetkę na 1/4 wtedy chodzi równo, gładko i jest ok później 2/4 lub 3/4 manetki to dławi się i jak by odcina go dopiero przy całej manetce 4/4 zaczyna jechać i dośc często przerywa, zwłaszcza tak od 4 /5 biegu to już nie da rady jechać trzeba redukować bieg, nadal przerywa ale mimo wszystko jakoś go rozpędza. Najwygodniejsza jazda to gdy mam tą 1/4 manetki.Podjechać pod górkę to tragedia dla niego.

Odpala ładnie od pierwszego - drugiego kopa na zimnym silniku z właczonym ssaniem na maksa inaczej nie, jak już się nagrzeje i właczę mu ssanie na maska to natychmiastowo dławi się i gaśnie dlatego jeżdzę na całkwoicie wyłączonym ssaniu.

Od tamtego czasu, został przeczyszczony gaźnik dokładnie kompresorem, wymieniony został kranik , przewody paliwowe, filtr paliwa,filtr potwierza z gąbki na stożek siatka (gabka była juz dosć wysłużona) również dosć dokładnie uszczelniliśmy z mechanikiem gaźnik jak i króciec ssący silikonem.Testowałem również różne świecie br7es jak i br9es, która teraz obecnie jest.Zmierzyłem kompresje okazało się,że miał tylko 3,5 bar.Został wymieniony na nowy cylinder tłok głowica na chińską 90 rózową.obecnie jest na dotarciu i niestety nic nie naprawiło mojego problemu.świeca rownież daje bardzo duzą ładną niebieską iskrę.Regulacja gaźnika niestety za wiele nie pomaga,Nie wiem juz czy kupować nowy gaźnik czy co mam robić:(

Męcze się i męcze,niestety ale cały czas musze tak jeździć i nic nie mogę z tym zrobić...Mi jak i mechanikowi brak pomysłów co to może dalej być.Jak myslicie co może mu dolegać ? Proszę o pomoc.

Obrazek

Obrazek

Filmik jak chodzi:
https://youtu.be/vz_Y3pi1nvc
naitsybes
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 1
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 16:03
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: Keeway TX 90

Powrót do Silniki AM6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości