• Reklama

PROMOCJA gadżety am6.com.pl
Zobacz przed zadaniem pytania na forum TU
Nasze sprzęty
motocykl(e) miesiąca

poważny tuning am6

cylindry, gaźniki, sprzęgła, wydechy
  • Reklama
Drogi użytkowniku, używaj polskich znaków, stosuj się do zasad interpunkcji i ortografii, nowe zdania rozpoczynaj z dużych liter. Pamiętaj również że od podziękowania służy opcja "podziękuj"

poważny tuning am6

Postprzez sszklarzu » 18 sie 2016, o 14:12

Siema zamierzam zrobic projekt mojej aprili rs 50 na 70 lub 80.
I mam do was kilka pytań, jaki cylinder i tłok wybrać maline 70 czy pseudo 90
I teraz nwm bo malina jest czarna i żółta nwm czym to sie różni. Kumpel miał czarną maline 70 i tłok meteor i na niego nie narzekał czy może polecacie jakieś inne zestawy które sa tanie. Mam zamiar wymienić również wał korbowy bo w seri są luzy i tez chcę żebyście mi polecili jakiś tani i taki żeby wytrzymał obciążenie 80 po znajomości mogę kupić używany wał conti crx który nowy jest wart 1200 tylko że jest używany i nwm czy warto kupywać używany wał... Wymieniam również gaźnik chciałbym używane dellorto lecz jest drogie w porownaniu do nowego obecnie mam delorto phbn 12 wiec nawet jak na 50 to raczej za mały xd, jakie są jeszcze tanie i dobre gaźnik i jaki rozmiar do jakiego zestawu? nwm czt przy takim tuningu trzeba wymieniać zawór membranowy i moduł(wolałbym tego nie wymieniać xd) w mojej aprili posiadam wydech yasuni SPR3 więc raczej powinien być dobry do 70, 80 lub pseudo 90 :D
tutaj kilka części które ja znalazłem:
wały korbowe:
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-care ... 0844.bhtml

http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-tec- ... 3.bhtml-myślę że ten byłby dobry do pseudo 90

http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-tec- ... 3046.bhtml

https://www.scooterkingz.pl/wal-korbowy ... volution-7
z wałów najbardziej chciałbym mieć ten używany conti crx lecz nwm czy wał warto kupować używany?

cylindry, wiem że ten org tłk to szajs dlatego chcę jakiś meteor lub jakiś proX:
http://allegro.pl/cylinder-80-90-tlok-m ... 88258.html

http://allegro.pl/cylinder-80-90-tlok-m ... 34665.html

http://allegro.pl/cylinder-am6-90-ccm-t ... 04178.html

http://allegro.pl/cylinder-power-force- ... 17171.html

http://allegro.pl/cylinder-am6-aprilia- ... 27150.html
wiem jeszcze że te uszczeli sa do d**y więc podeślijcie jakieś dobre i pasujące do tego zestawu


do wydania mam jakieś 800/900zł
sszklarzu
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 1
Dołączył(a): 17 sie 2016, o 22:10
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: Aprilia RS50
Tabilca rejestracyjna: BGR - Grajewo

Re: poważny tuning am6

Postprzez Nabru121 » 18 sie 2016, o 16:21

Są ogólnie 3 rozmiary chińskich cylindrów: niebieski jakiś 60cc (ten odpada bo róźnicy nie ma niezłe gówno) żółty 67cc i pseudo 90 tzw "malina" która wystepje w kolorze malinowym lub czarnym a ma jakies 74cc tak na prawde. Teraz na rynku wpuszczają różne kolory ale przyjeło sie to co Ci napisałem. Ponoć malina+jakiś dobry tłok (asso) + dobre uszczelki to nawet dobrze lata ale nigdy nie byłem zwolenikiem maliny. Ja bym poszukał na olx jakiś cylindrów markowych ale nalezy do cb dezycja. Gaźnik minimum 17mm przy żółtej chinie a przy malinie 19mm to minimum. Zawór membramowy może zostac jak jest dobry i nie ma przerw miedzy plytkami. Co do wału to posprawdzaj czy nie ma luzów i jaki ma przebieg, czy motor na nim był zatarty. Jak nie był i przebieg nie za duży to można brac (luzy pomijam bo to podstawa że nie moze być), łożyska na wale i uszczelniacze też bym przy okazji wymienił. Top racing wały sa dobre ale malina nawet na seryjnym w dobrym stanie jezdzi

-- 18 sie 2016, o 16:24 --

http://allegro.pl/uszczelki-cylindra-to ... 42163.html - jedyne uszczelki które akceptuje, ale pamietaj że głowice trzeba obczyscić jak jest używany cylek albo splanować żeby uszczelki dobrze siadły
peugeot sv 50 1996r -> Malaguti Xtm 80 2003r -> Ktm exc-f 250 2008r i Gilera Smt 50 2010

Obrazek Obrazek

Kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCWHBhO ... subscriber
Avatar użytkownika
Nabru121
70km/h
70km/h
 
Offline :(
 
Posty: 349
Dołączył(a): 10 lis 2013, o 12:05
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy
Motocykl: Ktm Exc-f 250 2008r
Tabilca rejestracyjna: RPZ - Przeworsk

Re: poważny tuning am6

Postprzez Kamilos123 » 19 sie 2016, o 19:24

Jeżeli masz luzy na wale to wymień na jakiś w przystępnej cenie ( poczytaj opinie w mecie jakichś wałów ), co do cylindra to posiadam malinę (ten różowy) i lata pięknie. Oczywiście tłok asso werke do tego . Malina + dobry tłok to jedno z lepszych rozwiązań, żeby nie płacić dużych sum za dobry zestaw. Nie kupuj tego żółtego cylindra. Co do uszczelek to musisz dokupić sobie najlepiej z TOPa, ja takie właśnie posiadam i trzymają ładnie.
Pamiętaj: Kup malinę za około 130 zł ( na allegro) i zostaw tylko cylinder. Wszystkiego innego z tego zestawu trzeba się pozbyć i kupić markowe. Pzdr.
Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać
Aby zostać trzeba problemom sprostać
Ciągle się zmieniam - tą samą mam postać...
Kamilos123
20km/h
20km/h
 
Offline :(
 
Posty: 79
Dołączył(a): 15 mar 2016, o 18:28
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Motocykl: Rieju RS2 Matrix

Re: poważny tuning am6

Postprzez patrykoatv » 20 sie 2016, o 00:23

Kamilos123 napisał(a):Pamiętaj: Kup malinę za około 130 zł ( na allegro) i zostaw tylko cylinder. Wszystkiego innego z tego zestawu trzeba się pozbyć i kupić markowe. Pzdr.


Kolego a głowica? Ona chyba jednak nadaje się do użytku czy też najlepiej wymienić?
patrykoatv
10km/h
10km/h
 
Offline :(
 
Posty: 36
Dołączył(a): 21 lis 2015, o 19:53
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
GG: 0

Re: poważny tuning am6

Postprzez Kamilos123 » 20 sie 2016, o 07:10

Głowica jest w większości przypadków w porządku. Zostaw głowice i cylinder.
Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać
Aby zostać trzeba problemom sprostać
Ciągle się zmieniam - tą samą mam postać...
Kamilos123
20km/h
20km/h
 
Offline :(
 
Posty: 79
Dołączył(a): 15 mar 2016, o 18:28
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Motocykl: Rieju RS2 Matrix


Powrót do Modyfikacje mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość