• Reklama

PROMOCJA gadżety am6.com.pl
Zobacz przed zadaniem pytania na forum TU
Nasze sprzęty
motocykl(e) miesiąca

Rozmiar tłoka , i jak pozbyć się wody ze skrzyni korbowej

Regulamin działu
tematy związane z tuningiem i modyfikacjami zamieszczamy tu: modyfikacje
  • Reklama
Drogi użytkowniku, używaj polskich znaków, stosuj się do zasad interpunkcji i ortografii, nowe zdania rozpoczynaj z dużych liter. Pamiętaj również że od podziękowania służy opcja "podziękuj"

Rozmiar tłoka , i jak pozbyć się wody ze skrzyni korbowej

Postprzez gaga01 » 16 cze 2017, o 16:21

Siema , przejde od razu do tematu.
W tamtym roku kupiłem cyl airsal tech racing 70 i ostatnio wywaliło mi uszczelke pod głowicą (temperatura była w połowie skali) i zalało silnik tak że zacieło tłok. W domu rozebrałem cylinder i tłok chodził normalnie ale mimo to myślę że trzeba wymienić pierścienie i tu pierwsze pytanie - na tłoku pisze 47,94 (myslę że to rozmiar) a pierścienie do tego cylindra to 47,60 ( http://shop.mieloch.pl/pierscienie-tlok ... 5423.bhtml ) lub 48 ( http://shop.mieloch.pl/pierscienie-tlok ... 1547.bhtml ) jakie wziąść żeby były dobre? I drugie pytanie - jak wywaliło płyn to połowa poleciała do wydechu , a troche do wału korbowego. Tyle co mogłem to wylałem przechylając moto i kręcąc wałem ale troche jeszcze zostało . Słyszałem że można nalać oleju lub mieszanki i poskładać cylinder i po odpaleniu ma sie to wszystko wypalić bez większych problemów , czy to prawda? Dodam jeszcze że moto jest na sprzedaż i wolał bym się obejść bez rozpoławiania silnika :|

Pozdro.
MBK X-LIMIT 11'

-Airsal tech racing 70
-Voca racing
-Top performances v-force 3
-wał metrakit pro race
-hebo pwk 21
-filtr stage 6 racing
gaga01
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 6
Dołączył(a): 7 lis 2016, o 18:56
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Motocykl: MBK X-LIMIT 50/70

Rozmiar tłoka , i jak pozbyć się wody ze skrzyni korbowej

Postprzez Nabru121 » 17 cze 2017, o 18:10

Co do pierścieni to wydaje mi sie, że 48 ale nie ejstem pewien, wnioskuje to z tego ze pierscien troche wystaje poza tłok bo to on doszczelnia. Może weź suszarke i grzej az wyparuje wszystko.
peugeot sv 50 1996r -> Malaguti Xtm 80 2003r -> Ktm exc-f 250 2008r i Gilera Smt 50 2010

Obrazek Obrazek

Kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCWHBhO ... subscriber

Za ten post autor Nabru121 otrzymał podziękowanie od
gaga01
Avatar użytkownika
Nabru121
70km/h
70km/h
 
Offline :(
 
Posty: 344
Dołączył(a): 10 lis 2013, o 12:05
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy
Motocykl: Ktm Exc-f 250 2008r
Tabilca rejestracyjna: RPZ - Przeworsk

Rozmiar tłoka , i jak pozbyć się wody ze skrzyni korbowej

Postprzez leonekDT » 17 cze 2017, o 18:44

co do pierscieni zadzwon do mielocha i zapytaj oni na info doradzą a co do wody ;) w quadach po utopieniu po prostu odkręcalismy swiece i przedmuchalismy az do momentu że nic nie wylatywało po czym zakręcaliśmy świecę i po kilku próbach maszyna odpalala, w am6 masz uproszczenie odkręc króciec z membramą i wyssij z komory korbowej szczykawką z wężykiem :D
leonekDT
30km/h
30km/h
 
Offline :(
 
Posty: 135
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 20:37
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Motocykl: dt50r motorynka50
GG: 15556016


Powrót do Silniki AM6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość