• Reklama

PROMOCJA gadżety am6.com.pl
Zobacz przed zadaniem pytania na forum TU
Nasze sprzęty
motocykl(e) miesiąca

Problem z regulacją gaźnika....

Regulamin działu
tematy związane z tuningiem i modyfikacjami zamieszczamy tu: modyfikacje
  • Reklama
Drogi użytkowniku, używaj polskich znaków, stosuj się do zasad interpunkcji i ortografii, nowe zdania rozpoczynaj z dużych liter. Pamiętaj również że od podziękowania służy opcja "podziękuj"

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez czorny2000 » 3 gru 2017, o 19:39

Witam, mam problem z piździkiem... . Posiadam fantic'a na silniku am6 i kupiłem większy gaźnik (dellorto 19PHBG). Od tego czasu zaczął się problem z odpalaniem (tylko na ssaniu palił) i z ruszaniem z miejsca, gdy odkręciłem manetkę na full to motor od razu gasł... robił tzn. "buuuu" trzeba było ruszać bardzo delikatnie. Dyszy poniżej 90 nie było sensu wkładać bo ledwo co się to kulało (gdy zapinałem 2 bieg robił od razu buu...) . Na gaźniku 16 i dyszy 110 jest prawie że dobrze. Tylko że na 19 lepsze przyspieszenie miał...
Z góry dzięki za pomoc :) ;)

Set:
-cyl seria
-wydech ninja lowboy (8-12)
-14/58
-zawór seria (odblokowany)
-filtr seria
czorny2000
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 5
Dołączył(a): 3 gru 2017, o 19:21
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: fantic caballero 50

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez leonekDT » 4 gru 2017, o 15:33

zmniejsz ilośc powietrza wkrecajac dyszę lub podnies iglicę max w górę na ostatni zabek u dolu
leonekDT
30km/h
30km/h
 
Offline :(
 
Posty: 147
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 20:37
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Motocykl: dt50r motorynka50
GG: 15556016

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez czorny2000 » 5 gru 2017, o 21:01

Już próbowałem, na dyszy gł. 102 i wkręconą śrubką mieszanki na max'a (ustawione na 0 powietrza) gdy dam gazu na luzie to od razu gaśnie... . Gdy wykręcę o min. 1 idzie gazować na luzie, jak już odkręcę o "przepisowe" 2,25 obrotu dzieje się to co wcześniej pisałem czyli, gdy startuję muszę robić to bardzo ostrożnie 1/4 do 1/2 gazu, inaczej robi "buuuu". Na dyszy 115 robi to samo jak na 102 tylko że się lekko przylewa na max obrotach robi po prostu odcinke. Na dyszy 102 i iglicy ustawionej na minimum paliwa nie da się wystartować "Buuuuu" .. . Już nie mam pojęcia co może być :x :x
czorny2000
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 5
Dołączył(a): 3 gru 2017, o 19:21
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: fantic caballero 50

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez leonekDT » 6 gru 2017, o 15:26

jaki kolor swiecy masz zapewne jasny kawowy
leonekDT
30km/h
30km/h
 
Offline :(
 
Posty: 147
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 20:37
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Motocykl: dt50r motorynka50
GG: 15556016

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez czorny2000 » 6 gru 2017, o 18:49

Dokładnie tak, mam kolor brunatny, kawa z mlekiem itp.. Niby tak jak powinno być, ciężko miał też palić na zimnym, ale po zmianie świecy na nową problem znikł. Niestety drugi problem został.... Tzn. Buu podczas startowania.
czorny2000
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 5
Dołączył(a): 3 gru 2017, o 19:21
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: fantic caballero 50

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez leonekDT » 6 gru 2017, o 21:46

proponuje podniesc iglicę w górę na max tak zeby swieca była okopcona i zobaczysz co się dzieje jak dalej jest brązowa to musi byc cos z zasilaniem gaznika
leonekDT
30km/h
30km/h
 
Offline :(
 
Posty: 147
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 20:37
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Motocykl: dt50r motorynka50
GG: 15556016

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez czorny2000 » 7 gru 2017, o 13:30

Iglica jest cały czas na max a w górze (najwięcej paliwa ustawione) na dyszy 102,115 i na 95, jak i na tych pozostałych mniejszych tzn. 70,80,85,90....
czorny2000
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 5
Dołączył(a): 3 gru 2017, o 19:21
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: fantic caballero 50

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez leonekDT » 7 gru 2017, o 16:03

takiej dawki paliwa nie jest w stanie przepalic musisz miec cos z zasilaniem zobacz kranik zaworek na plywaku moze sam zle wyregolowany poziom plywaka odkrec gaznik i zobacz na menbrame
leonekDT
30km/h
30km/h
 
Offline :(
 
Posty: 147
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 20:37
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Motocykl: dt50r motorynka50
GG: 15556016

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez czorny2000 » 7 gru 2017, o 16:22

Jak może nie przepalic skoro na dyszy poniżej 90 moto gaśnie z braku paliwa.... Gaźnik ustawiony tak jak książka pisze tzn. +-16mm, chodzi mi o położenie plywaka. Zawór jest git, zasilanie tak samo... Na gaźniku 16 i dyszy 110 jest prawie dobrze kwestia dobrej regulacji. Gaźnik ustawiłem już na różne sposoby tzn. Ustawianie plywaka, zatkalem gardziel, itp
czorny2000
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 5
Dołączył(a): 3 gru 2017, o 19:21
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: fantic caballero 50

Problem z regulacją gaźnika....

Postprzez leonekDT » 7 gru 2017, o 20:55

wyobraz sobie w moim gaznik 21 dysza 90 cylek polini 80 na takiej dawce jak pisalem wyzej nie jest w stanie przepalic tego paliwa a w twojej cylek serii gaznik 16 przy 110 dyszy i iglicy na max przepala :lol: jak zapalisz masz wolne obr?
leonekDT
30km/h
30km/h
 
Offline :(
 
Posty: 147
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 20:37
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Motocykl: dt50r motorynka50
GG: 15556016

Następna strona

Powrót do Silniki AM6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron