• Reklama

PROMOCJA gadżety am6.com.pl
Zobacz przed zadaniem pytania na forum TU
Nasze sprzęty
motocykl(e) miesiąca

Tuning Yamaha DT 50R

cylindry, gaźniki, sprzęgła, wydechy
  • Reklama
Drogi użytkowniku, używaj polskich znaków, stosuj się do zasad interpunkcji i ortografii, nowe zdania rozpoczynaj z dużych liter. Pamiętaj również że od podziękowania służy opcja "podziękuj"

Re: Tuning Yamaha DT 50R

Postprzez robi007 » 15 wrz 2017, o 12:16

No tak ale w tym poradniku: http://am6.com.pl/do-it-yourself/dobor-wydechu-t1113.html
jest napisane: Giannelli Enduro, Conti crx/chr ---------------------- 50cc ---------------------- 8000 do 12000
i nie wiem co o tym sądzić.

Nie chce utopić kasę i nie być potem zadowolonym.
Miał ktoś do czynienia z którymś z wydechów Giannelli Enduro, Conti chr i z jakimś mocniejszym cylkiem niż seryjnym. Jak to się sprawowało.

-- 22 wrz 2017, o 07:01 --

Ostatecznie stanęło i zamówiłem taki zestaw (a niech tam):
Cylinder: żeliwo Kit Polini Race 80cc
Wał: Top Racing Evolution NG
Komplet łożysk i usczelniaczy na cały silnik
Wydech: Spawak Platek Racing specjalnie pod ten cylinder
Sprzęgło: Stage 6 Carbon
Gaźnik: Dellorto 21 mm (od jakiej dyszy rozpocząć regulację).

Teraz pytania:
1. czy oryginalny box powietrza będzie wystarczający czy jednak muszę wprowadzić jakieś modyfikacje
2. czy do połączenia gaźnika z boxem powietrza dobry będzie oryginalny łącznik gumowy
3. czy dużo dałaby zmiana zaworu membranowego wraz z króćcem na sportową wersję
robi007
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 7
Dołączył(a): 2 wrz 2017, o 20:23
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: Yamaha DT50R

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość