• Reklama

PROMOCJA gadżety am6.com.pl
Zobacz przed zadaniem pytania na forum TU
Nasze sprzęty
motocykl(e) miesiąca

Aprilia MX 50 2004 r. Tuning na seryjnym silniku.

Tutaj opisujemy sprzęty zarejestrowane na motorower
  • Reklama
Zakładając nowy temat napisz dokładnie o co chodzi w tytule wątku, zabronione jest zakładanie tematów w stylu "pomocy", "prośba".

Aprilia MX 50 2004 r. Tuning na seryjnym silniku.

Postprzez pablosalam » 22 mar 2018, o 18:44

Witam wszystkich na forum.

W zeszłym roku zakupiłem Aprilkę MX 50 AM6 z 2004r. :D Z oryginalnym przebiegiem 16500 km na seryjnym secie (gaźnik i króciec 14) w dobrym stanie 100% oryginał. Wymieniłem cały wydech na Technigas Enox gdyż oryginał był dziurawy i skorodowany. Osiągi poprawiły się po zmianie szczególnie na wyższych obrotach - vmax 75 licznikowo. W tym roku wymieniłem simering na wale gdyż wciągnęło olej z przekładni przy przebiegu 17100 km (po zimowym postoju). Wnętrze silnika wygląda jak nowe, zero brudu czy opiłków. Nie zauważyłem luzów na łożyskach.
Chciałem zamontować na początek gaźnik TEC lub Dellorto 19 lub 21 odpowiedni króciec a po jakimś czasie cylinder markowy 70 lub Malinę z dobrym tłokiem i uszczelkami, a może dobrą 80 np Pollini jak finanse pozwolą. Czy jest sens wymiany zaworu membranowego a jeżeli tak to przy jakiej konfiguracji.
I mam pytanie czy wymieniać od razu łożyska, wał i sprzęgło czy zostawić skoro nie wydają się zużyte ażeby nie drenować od razu portfela. Ile pojeżdżę na takim zestawie bez wymiany wału i łożysk bez szaleństw typu strzelanie ze sprzęgła itp. Czy warto coś jeszcze zmienić na początek. Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam wszystkich.

Zamieszczam link do filmu z przejażdżki:
https://youtu.be/5NRkLtWl7uY
Avatar użytkownika
pablosalam
 
Offline :(
 
Autor tematu
Posty: 1
Dołączył(a): 22 mar 2018, o 16:51
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Motocykl: Aprilia MX 50

Powrót do Motorowery

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości